HTML

Vörös Bársony

Az agyam a legfőbb erogén zónám. Ezeket itt mind én követtem el, ismerősöknek, vagy alig-ismerősöknek címezve, nekik tetszettek.:) Ha lány vagy, akkor ez mind a te történeted. Ha pasi vagy, akkor a csajodé.:P Küldjetek ti is hasonlókat, azokat is szívesen posztolom!

Friss topikok

2011.03.18. 13:43 mcbrian

Szerep

Eladó vagyok egy kis fehérnemű boltban, egy vevő sincs már bent, és éppen zárnék, amikor belibbensz. Kicsit morcos is vagyok, hogy nem mehetek a dolgomra, de hát a vevő mindenekelőtt! Azért biztos, ami biztos, elfordítom a kulcsot a zárban, és kiakasztom a "Zárva" táblát, nehogy még valaki betévedjen, aztán hozzád fordulok.

Te kényelmesen nézelődsz a boltban, ráérősen válogatsz a kiakasztott áruban, én pedig türelmesen várok. Közben persze téged vizslatlak, ezért jó itt eladónak lenni.:) Megállapítom magamban, milyen jó melleid vannak, és a feneked is egész formás, és megpróbállak elképzelni meztelenül. Persze te, ahogy félszemmel rámpillantasz, rögtön látod, merre vándorol a pillantásom, és persze te is felmérsz engem.

Egyszer csak leemelsz egy gyönyörű fekete csipkés francia bugyit, és a hozzá tartozó csipkés melltartót, magad elé emeled, és megkérdezed: "Ön szerint jól állna nekem ez az összeállítás?" "Az biztos, hogy a pasija nagyon értékelné, ha ebben látná." "Rendben, de előbb felpróbálom." És már szaladsz is próbafülke felé. Hallom, ahogy kibújsz a ruháidból, én közben próbálom elképzelni, ahogy alig két méterre tőlem meztelenre vetkőzöl. Hirtelen feltárul a függöny, és ott állsz előttem, semmi más nincs rajtad, csak az új bugyi és melltartó. "Na, hogy áll?" - kérdezed, és közben illegeted magad a tükör előtt, hogy minden oldalról lásd magad. Én szóhoz sem jutok, csak meredten bámullak, érzem, ahogy farkam egyre keményedik. De te nem zavartatod magad, kilépsz a próbafülkéből, és ismét nézelődni kezdesz a boltban. Pár polccal arrébb megtalálod, amit keresel, és leemelsz egy pár fekete harisnyát. Habozás nélkül ott helyben kibontod, fél lábbal fellépsz egy polcra, és lassan felhúzod, majd következik a másik lábad, de közben már csak engem nézel.

Én még mindig földbe gyökerezett lábbal nézlek, ezért megszólítasz: "Valahogy nem jó, nem segítenél megigazítani?" Én hozzád lépek, és lábfejedtől kezdve végigsimítok harisnyás lábadon, mintha a gyűrődéseket akarnám kisimítani. Fantasztikusan izgató a harisnya anyagán keresztül tapintani a bőrödet, nadrágomon szinte szétpattannak a gombok. Amikor a harisnya végéhez érek, a kezem már combod belső felét simogatja. Hirtelen megragadod a kezem, és a bugyidhoz vezeted, egy ideig együtt simogatjuk a puncidat, te diktálod a tempót és az erősséget. Aztán elengeded a kezem, és egy kéjes sóhajjal jelzed, milyen jól csinálom. Mögéd kerülök, másik kezem már a melleiden jár, te pedig hátranyúlsz, és a farkamat simogatod a nadrágon keresztül, pont olyan tempóban, ahogy az én kezem jár. Letérdelsz elém, kigombolod a nadrágomat, és egy olyan élvezettel szopsz, hogy rövid időn belül érzem, nagyon kell vigyáznom, el ne menjek idő előtt.

Alig bírok megszólalni az élvezettől, de azért kinyögöm:"Nem bírom tovább, meg akarlak dugni!" Te felnézel rám:"Hát akkor mire vársz? Baszd szét a pinámat, csak egy jó kefélésre vártam egész nap. Nézd, milyen nedves vagyok!" Benyúlsz a bugyidba, majd az ujjadat a számhoz emeled, én pedig mohón szopogatom puncid édes nedvét. Hanyattdöntelek a padlószőnyegen, a bugyit lehúzom rólad, és azonnal tövig belédhatolok, és vadul dolgozni kezdek rajtad. Harisnyás lábaid magasba emeled, lökéseim ritmusára mozognak. Egyre hangosabban nyögünk, míg végül nem bírom tovább. Az utolsó pillanatban kirántom a szerszámot belőled, és a hasadra élvezek, de jut néhány csepp a harisnyára és a melltartóra is.

Felveszed magad mellől a vadiúj bugyit, és azzal törölgeted le magadról a spermámat. Rámnézel, és azt mondod: "Köszönöm, a kiszolgálás tökéletes volt, de meggondoltam magam, mégsem veszem meg. Hisz' ez már használt!" Azzal nevetve magadra kapkod a ruháidat, és kilibbensz a boltból, olyan gyorsan, hogy szinte nem is tudom, valóság volt az elmúlt édes óra, vagy csak képzeltem.

Szólj hozzá!

Címkék: bolt szopás bugyi harisnya padlón dugás


A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarsony.blog.hu/api/trackback/id/tr122750005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása