HTML

Vörös Bársony

Az agyam a legfőbb erogén zónám. Ezeket itt mind én követtem el, ismerősöknek, vagy alig-ismerősöknek címezve, nekik tetszettek.:) Ha lány vagy, akkor ez mind a te történeted. Ha pasi vagy, akkor a csajodé.:P Küldjetek ti is hasonlókat, azokat is szívesen posztolom!

Friss topikok

2010.04.30. 08:00 mcbrian

Iroda

Sajna most én sem tudok írni, de már régóta egy gondolat bánt engemet: Hogy hogyan lehetnék a legkészségesebb beosztottad, szűk szoknáyban, combfixben, harisnyatartóban....

 

Talán úgy, hogy egész nap ott sürögsz-forogsz körülöttem, mint egy kis boszorkány, jössz, és minden csip-csup ügyben kikéred a tanácsom, olyankor mélyen előrehajolva, egyenesen a szemembe nézve figyeled a válaszom, néha fel-felvillan egy kis gonosz mosoly is az arcodon. Ha elmész mellettem, mindig véletlenül hozzámérsz, kezeddel, lábaddal, csípőddel, vagy csak hosszú hajad söpör végig arcomon, nyakamon. Mindezt olyan ügyesen csinálod, hogy a kollégáknak semmi nem tűnik fel. Elejtesz egy iratcsomót, amit szépen lassan, egyenes lábbal, derékből lehajolva veszel fel, természetesen nekem háttal. Ahogy a szűk kis szoknyád megfeszül, és pontosan kirajzolja feneked gömbjeit, akkor tudatosul bennem, hogy ma nem vettél fel bugyit. Szinte egész nap merevedésem van tőled, de nekem is vigyáznom kell arcvonásaimra, mégiscsak én vagyok a főnök.

És aztán lassan, nagyon lassan beesteledik, a többiek hazamennek, már csak ketten maradunk "túlórázni". És akkor megállsz előttem, kihívó mosollyal, kis terpeszben, hogy a szoknya megfeszüljön rajtad. Én pedig már nem bírok magammal az egész napi szikrázó feszültség után, leguggolok előtted, és szép lassan elkezdem simogatni a bokádat, majd egyre feljebb, amíg el nem érek odáig, ahol végetér a harisnya, és már a meztelen combod belső részét simogatom. Aztán a kezem egészen becsúszik a szoknya alá, fel a fenekedre, és azt cirógatom, simogatom, megpróbálom felfedezni, hol is van az a gyenge pontod. Aztán másfelé kalandoznának kezeim, megérzem, mennyire nedves vagy, itt is eljátszadozom kicsit. Remegni kezd a lábad, már nehezen tudsz állva maradni, de már én is majdnem felrobbanok. Akkor felállok, megfordítalak, és az asztalra döntelek, a szoknya felcsúszik a derekadra, és így teszlek magamévá, hátulról, keményen...

Szóval ott tartottunk, hogy behatoltál hátulról, jó mélyen, és nagyokat löksz, közben a popsim simogatod, először a félgömböket, majd egyre kisebb köröket leírva haladsz az ánuszom felé, majd már csak azt simogatod, érzed, hogy az izgalomtól, hogyan húzódik össze és ernyed el megint.
 
Én már egyre ütemsebben lihegek, és néha felnyögök az izgalomtól és a gyönyörtől.
Egyre gyorsabban lihegek, már majdnem elélvezek, mikor kiveszed a farkad, kicsit megsimogatod vele a csupasz szeméremajkaimat és az ánuszom.
A száddal folytatod...
 
... Kezemmel széthúzom popsid két gömbjét, és jól megszemlélem a gyönyörű látványt, ami elém tárul: nedves puncid és az ánuszod együtt lüktet az izgalomtól. Te szinte könyörögve nézel hátra, hogy folytassam. Odahajolok, és először a szeméremajkaidat kezdem nyalogatni, ízlelgetem finom nedveidet. Aztán mélyebbre török nyelvemmel, megpróbálok olyan mélyre elérni, amennyire csak tudok, felderítem a benti világot, majd ütemesen kiöltöm és visszahúzom nyelvemet. Körkörösen folytatom, közben néha-néha megérintem nyelvemmel csiklódat, és élvezem, hogy ilyenkor mintha áramütés futna rajtad keresztül, lélegzeted is elakad egy pillanatra. Egyre többet időzök csiklód felett a nyelvemmel, először csak szélesen körözve, majd egyre kisebb köröket rajzolva rá. Végül már csak a nyelvem hegyével érintem, izgatom, amire egyre hevesebb nyögésekkel válaszolsz, de még nem élvezhetsz el, más is vár rád. Elindulok visszafelé a nyelvemmel, ismét a szeméremajkak következnek, majd haladok tovább, már két lukacskád közötti területen nyalogatom finom bőrödet, és ekkor a szapora légzésedből tudom, hogy kitaláltad, merre tartok. Végül elérem ánuszodat, és a kis izmocskákat nyalogatom körbe-körbe, és örömmel hallgatom, mennyire tetszik ez neked. Megpróbálom nyelvemmel kicsit szétfeszíteni őket, hogy beljebb hatolhassak. Az izmocskák kicsit elernyednek, majd hirtelen újra összezárulnak nyelvem körül, mintha megpróbálnák beszippantani. De inkább kihúzom, és újra csak körözök kis lukacskád körül. Közben te hátranyúlsz egyik kezeddel, és elkezded magad simogatni. Közben hátranézel, szemed szinte kérlel, és én tudom, mire vársz. Farkamat hátsó kapudhoz illesztem, záróizmaid elernyednek, simán hatolok beléd, de ahogy makkom átjut az izomkon, szorosan rámfeszülek, most érzem csak, milyen szűk vagy itt. Lassan kezdem a mozgást, majd egyre gyorsítok, kezed pedig velem egy ritmusban mozog csikllódon. Az egész napi izgatásodnak, és szűk kis fenekednek már nem sokáig tudok ellenállni, érzem, ahogy elindul gerincemen az orgazmus, olyan remegéssel, hogy meg kell állnom, és akkor kilövellek, olyan erővel és mennyiségben, ami ritkán szokott sikerülni, érzem, ahogy újra és újra spriccelek. Spermám minden löketét fenekedbe eresztem, tudom, hogy szereted, ahogy az élvezettől a farkam benned pulzál, és forró anyagom belülről perzsel. Ebben a illanatban te is felsikoltasz, kezed rászorítod puncidra, és az élvezet hullámai végigömlenek rajtad, szinte önkívületi állapotban élvezel, talán egy hosszú percen keresztül is eltart az orgazmusod.
 
Így maradunk még egy kis ideig, egyikünknek sincs ereje mozdulni. Ahogy szerszámom lankadni kezd, óvatosan kihúzom belőled, te pedig elindulsz a mosdó irányába, hogy kicsit rendbehozd magad. Ahogy mész, látom, hogy kicsorgó spermám fényes csíkot húz combod belső felére. Olyan izgató a látvány, hogy ettől ismét tettre kész vagyok, és elindulok utánad. De ez már egy másik történet...:)

Szólj hozzá!

Címkék: iroda anál hátulról


A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarsony.blog.hu/api/trackback/id/tr441960636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása