HTML

Vörös Bársony

Az agyam a legfőbb erogén zónám. Ezeket itt mind én követtem el, ismerősöknek, vagy alig-ismerősöknek címezve, nekik tetszettek.:) Ha lány vagy, akkor ez mind a te történeted. Ha pasi vagy, akkor a csajodé.:P Küldjetek ti is hasonlókat, azokat is szívesen posztolom!

Friss topikok

2010.04.27. 09:02 mcbrian

Mozi

Ma este moziba megyünk. A leghátsó sorba veszünk jegyet. A terem nincs tele, de azért jópár ember üldögél szétszórva. Azt viszont örömmel látjuk, hogy a leghátsó sor csak a miénk.



Elkezdődik a film, de mi már a főcím alatt vadul csókolózunk. Combomat simogatod, majd egyre feljebb haladsz, míg elérsz a célodig, örömmel veszed észre, hogy már egészen nagyra dagadt a "csomagom". Rajtad egy térd felett végződő szoknya van, ezért én a térdedtől indulok, csak az ujjam hegyével cirógatom, majd elindulok felfelé a szoknyád alatt. Egész tenyeremmel élvezem a puha bőrt combod belső részén, a szoknyád egyre feljebb csúszik. Amennyire tudod, széttárod a lábad, ettől még feljebb csúszik a szoknyácska, már éppen csak öledet takarja. Már combod tövénél járok, elérem a puncidat, és meglepődve veszem észre, hogy nincs rajtad bugyi. Ahogy megérintem csiklódat, te mélyen felsóhajtasz. Mostanra már lehúztad a cipzáromat, és kiszabadítottad meredező farkamat a nadrágból. Kezeddel lassan és érzékien verni kezded. Annyira nedves vagy már, hogy ujjam szinte magától eltűnik a puncidban, először csak egy, aztán kettő.

Hirtelen egy késve érkező néző lép be a terembe, mi megmerevedünk, a vászon felé fordulunk, mintha a filmet néznénk, de közben kezed a farkamat markolja, nekem pedig két ujjam a pucidban. Elég sötét van a nézőtéren, csak az arcunkat világítja meg a vászon, próbálunk rezzenéstelen arccal ülni, de azért gyorsabban ver a szívünk az ijedtségtől. Lassan megtalálja a helyét, és mi folytatjuk, kezed jár fel-le, én pedig ujjazlak, de továbbra is a vásznat nézzük, hátha még valaki jön.

Aztán a füledbe súgom: "ülj át az ölembe!", te pedig megteszed, nekem háttal, továbbra is a vászon felé fordulva. Ahogy rámereszkedsz, farkam magától tűnik el puncidban, annyira nedves vagy már. Ahogy megérzed lüktető farkamat magadban, nem bírsz magaddal, és hangosan felsikkantasz. Többen szemrehányóan fordulnak hátra, de csak az arcodat látják, én elbújok mögötted, mintha csak egyedül ülnél a sorban. De gyorsan vissza is fordulnak, leköti őket a film. Először csak a csípődet mozgatod óvatosan,de ahogy belemelegedsz, megtámaszkodsz a karfán, és teljes testtel mozogsz fel-le, én aládnyúlok, megmarkolom fenekedet, és emelgetve segítelek. Ismerlek, tudom mennyire szeretnél hangosan nyögdécselni, de nem mersz.

Érzem, hogy én is mindjárt elmegyek, én is nyögnék, nagyon mély levegőket veszek, hogy megelőzzem. Te észreveszed, és még gyorsabban mozogsz rajtam, hüvelyed izmai teljesen körémzárulnak. És ekkor jön az orgazmus, minden spermámat beléderesztem, és a forró sugártól te is elélvezel. Még rajtam maradsz, és csókolózunk, így köszönve meg egymásnak az élményt.

De még nem végeztünk, bár izgató lenne nézni, hogy spermám a combodon és a térdeden folyik, ahogy elhagyjuk a mozit. Elédtelepszem, és nyelvemmel tisztogatlak meg, mélyen kiöltöm a nyelvemet, hogy a lehető legtöbb anyagot elérjem. Isteni íze van, ahogy puncid nedve keveredik ondómmal. Te a fejemet fogod, és mozgásodból érzem, hogy lassan újra a csúcsra érsz, ezért nem hagyom abba, játékos nyelvemmel tovább nyallak. Hirtelen combodat összezárod, tartod fejemet, így kéred, hogy álljak meg, miközben te újabb orgazmusodat éled át. Majd miután vége van, magadhoz húzol, csók közben nyelvedet mélyen a számba dugod, megpróbálod felderíteni, maradt-e még számban a finom anyagból. De ne aggódj, tartalékoltam még neked is, bár a többség lecsúszott a torkomon.

Lassan vége a filmnek, felállunk, és ekkor érzed, hogy még mindig remeg a lábad.
 

Szólj hozzá!

Címkék: mozi sperma nyalás kézimunka ujjazás


A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarsony.blog.hu/api/trackback/id/tr221954779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása