HTML

Vörös Bársony

Az agyam a legfőbb erogén zónám. Ezeket itt mind én követtem el, ismerősöknek, vagy alig-ismerősöknek címezve, nekik tetszettek.:) Ha lány vagy, akkor ez mind a te történeted. Ha pasi vagy, akkor a csajodé.:P Küldjetek ti is hasonlókat, azokat is szívesen posztolom!

Friss topikok

2010.06.28. 13:33 mcbrian

jégkrém

...Az első menet után ismét megpróbálsz életet lehelni a farkamba, és nem is sikertelenül, egyre jobban nő szerszámom a szádban. Rendületlenül szopsz, amikor elfáradsz, akkor kicsit kézzel is vered, hogy minél előbb visszanyerje erejét. Aztán eszedbe jut valami, kiszaladsz a konyhába, és egy flakon tejszínhabbal jössz vissza.

Nyomsz egy adagot a farkamra, és lenyalogatod róla, aztán egy újabb adagot nyomsz, de most már makkomat a szádba veszed, és így szopogatod a tejszínhabot, majd mohón ismét benyeled egész farkamat, érzem, ahogy a torkodat éri. Aztán hamiskás mosollyal hanyatt fekszel az ágyon és két mellbimbódra nyomsz egy-egy adagot, én mohón lenyalogatom, leszopogatom róluk, érzem, ahogy nyelvemtől hegyesednek. Aztán egy csíkot húzol magadon, ami a melleid közül indul, át a hasadon, és a csiklódon ér véget, és én követem a csíkot, lenyalogatom rólad, majd a puncidnál tovább időzök, hiszen ott más édesség is van.:) Két ujjammal kicsit szétnyitom a puncidat, hogy jobban hozzáférhessek, és így nyallak, mélyen, de lágyan. Az arcodon látom, hogy mennyire élvezed, és ez engem is egyre jobban beindít...

Miután elfogyasztottam minden tejszínhabot a puncidból, új dolgot találok ki. Előveszek három kendőt. Az egyikkel bekötöm a szemed, nem kell most látnod, csak érezned, mit csinálok veled. A másik kettő egyik végét a csuklóidra kötözöm, a másik végét pedig az ágy végéhez. A kezedre se lesz most szükséged, csak hagyd, hogy azt csináljak veled, amit akarok, és hidd el, kellemes élményben lesz részed! Egy ideig csak nézlek, gyönyörű látvány vagy így lekötözve, és végiggondolom, mi mindent akarok veled csinálni. Egy biztos, azt akarom, hogy sikongatva élvezz.

Kimegyek a szobából, és magadra hagylak egy kis időre így kikötözve. Vajon mit szólnának, ha valaki más nyitna rád így?:) De hamarosan hallod, ahogy visszajövök, és melléd ülök az ágyra. Hoztam neked valamit, egy pálcikás jégkrémet a mélyhűtőből. Először ajkaidhoz érintem, hogy érezd, milyen hűs és édes. Azonnal a szádba veszed, és nyalogatni, szopogatni kezded, mintha a farkam lenne. Az édes lé csorog a szádból, lefolyik a nyakadon. Aztán kihúzom a szádból, és elindulok a testeden lefelé, az olvadó jégkrém színes csíkot rajzol rád. Megremegsz, ahogy a hűs jégkrém a melledhez ér, egy kicsit körözök vele a bimbódon, amíg teljesen hegyes és kemény nem lesz, majd folytatom a másikon. Aztán továbbindulok lefelé, megérintem a köldöködet, majd elérek a puncidhoz, felnyögsz, ahogy a hűvös jégkrém a forró, felizgult puncidhoz ér. Végigsimítom szeméremajkaidat, az olvadó jégkrémtől teljesen ragacsos leszel, már a combod is ragad. Aztán amikor nem számítasz rá, hirtelen feldugom a hűvös rudat a puncidba, te felsikoltasz a meglepetéstől. A jégkrém hűvös, egész vaginádban érzed, de nem kellemetlenül, a felszíne már megolvadt a játszadozás közben, és ezért nagyon könnyen csúszik. Lassan mozgatni kezdem benned, te minden mozdulatomra megremegsz, de nagyon élvezed. Aztán kihúzom belőled, és ismét a szádba adom, mohón szopogatni kezded, a jégkrém íze keveredik puncidéval. Majd ismét visszadugom, most már nem olyan meglepő vagy hideg, de a bizsergető érzés ismét visszatér. Érzed, hogy az olvadt jégkrém lassan szivárogni kezd a puncidból, ez is felizgat. Én is meg akarom kóstolni, a lábad közé telepszem, és szürcsölgetni kezdem a puncidból folyó jégkrémet. Te már annyira be vagy gerjedve, hogy nem bírod, és azt mondod: "Nem bírom tovább, basszál meg olyan keményen, ahogy csak tudsz!" Erre én: "Rendben, kislány, ha ezt akarod, hát megkapod!" és belédhatolok. Először lassan, majd egyre gyorsabban keféllek, közben a melleidről szopogatom a rászáradt jégkrémet. Annyira be vagy indulva, hogy nem is kell sokáig dolgoznom, egyre hangosabban nyögsz, majd egy hangos kiáltással elélvezel. De én is teljesen be vagyok gerjedve, én is el akarok menni. A mellkasod fölé térdelek, farkamat a szádba adom. A kezeddel nem tudsz segíteni, ezért a csípőm mozgatásával duglak szájba, te pedig vadul szívod a farkamat, ami szintén finom édes a puncidban lévő jégkrémtől. Egyszer csak nem bírom tovább, felnyögök, és a táramat a szádba ürítem, te pedig mohón nyeled a spermámat, de még így is folyik ki a szád szélén.
 

Szólj hozzá!

Címkék: szopás tejszínhab nyalás jégkrém kikötözés


A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarsony.blog.hu/api/trackback/id/tr672115917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása