HTML

Vörös Bársony

Az agyam a legfőbb erogén zónám. Ezeket itt mind én követtem el, ismerősöknek, vagy alig-ismerősöknek címezve, nekik tetszettek.:) Ha lány vagy, akkor ez mind a te történeted. Ha pasi vagy, akkor a csajodé.:P Küldjetek ti is hasonlókat, azokat is szívesen posztolom!

Friss topikok

2010.05.10. 12:17 mcbrian

Jeges

Emlékszel, ahogy elkezdtük az autóban? Ahogy álltunk a dugóban, és édes száddal szereztél nekem örömet? Aztán hazaértünk, és én viszonoztam, ahogy az arcomon lovagoltál. Ha nem emlékszel, keresd elő, és olvasd el újra; én most tettem meg, érdemes!:)

Szóval miután magadhoz térsz, odafordulsz hozzám, megcsókolsz, és hamiskás mosollyal azt mondod: "Ugye tudod, hogy még nincs vége?" Nekem mondod?! Ahogy közvetlen közelről figyeltem lucskos rózsaszín puncidat, felette pedig gömbölyű melleidet, ahogy ritmikusan mozognak, ismét feltámadt bennem a vágy, és ezt szerszámom is jelzi, mereven ágaskodik. Töltesz egy pohár finom bort mindkettőnknek, megiszogatjuk, majd ismét egymásnak esünk.

Hosszan csókolózunk, ajkaimat nyalogatod, megízleled saját puncid ízét, amitől ismét bizsergető érzés járja át tested. Egyre vadabbul csókolózunk, kezedet lecsúsztatod testemen, finoman tenyeredbe fogod golyóimat, és óvatosan masszírozni kezded őket. Én elégedett morgással kérem, hogy még, folytasd! Aztán marokra fogod dákómat, és elkezded lassan verni, közben továbbra is vívjuk a vad csókcsatát.

Érzem, hogy így sem kellene sok, hogy elmenjek, de erre a menetre valami mást terveztem. Finoman hanyattfektetlek az ágyon, én pedig kiszaladok a szobából. Kis idő múlva három selyemkendővel térek vissza. Kicsit értetlenül nézel. Finoman végigcirógatom tested az egyik kendővel, majd megcsókollak. Mélyen a szemedbe nézek, és azt mondom: "Szeretném, ha most nem használnád a kezed." És a kendő egyik végét a csuklódra kötöm, a másik végét pedig a az ágy végéhez. Aztán folytatom a másik csuklóddal, azt is kikötözöm. A harmadik kendővel pedig a szemedet kötöm be, közben azt súgom a füledbe: "és látnod sem kell, csak élvezz!"

Ahogy végeztem, megállok egy pillanatra, és végignézek rajtad. Kezed széttárva, az ágyhoz kötözve, hosszú hajad szétterítve az ágyon, szemeden kendő, szád félig nyitva, ajkaid nedvesek, látom, hogy kezd hatalmadba keríteni az újfajta izgalom, izgalom az ismeretlentől, hogy így kikötözve teljesen ki vagy szolgáltatva nekem. Meztelen hasad hullámzik az izgalomtól, lábad széttárva, várod, mi következik ezután.

Megint kilépek a szobából, de ismét hamar visszatérek, hoztam még valamit. Mellédtérdelek az ágyra, és a valamit az ajkaidhoz érintem. Gyorsan felismered: egy jéggolyó! A benzinkútnál lehetett kapni, ahol hazafelé megálltunk, golyó alakú "jégkocka" egy hűtőládából árulták. Sikerült úgy vennem egy zacskóval, hogy nem vetted észre. Már kicsit olvadozik, nem olyan hideg, nem ragad hozzá a szádhoz, hanem csúszik a nedvességtől. Végighúzom ajkaidon, hagyom, hogy nyelveddel játszadozz vele egy kicsit. Aztán elindulok vele lefelé, az álladon, a nyakadon, le a mellkasodig, majd hirtelen másfelé veszem az irányt, és az egyik melledet veszem vele célba. Egy nagy kört írok le körülötte, majd egyre kisebbeket, végül már csak mellbimbód udvara köré rajzolok hűvös és nedves köröket. Bimbód még sosem volt ilyen kemény, egyszerre az izgalomtól és a hidegtől. Aztán folytatom az utat tovább, nedves csíkot húzok a hasadra, majd eljutok a puncidig, legelőször csiklódat veszem célba, fölötte körözök a jéggolyóval. Elhúzódsz alsótesteddel, mert túl intenzív a hideg ezen az érzékeny pontodon, de a kendők miatt nagyon nem mozoghatsz. De folytatom tovább, szeméremajkaidon körözök vele, majd megyek lejjebb, behatolok feneked vágatába, a jéggolyó elér ánuszodig. Egy kicsit görgetem a golyót ide-oda, benedvesítem a környezetet, majd amikor nem is számítasz rá, kicsit erősebben nyomom meg a golyót, és az eltűnik a fenekedben. Egy rövid időre elakad a lélegzeted, annyira új ez az élmény. Érzed, hogy benned van a golyó, feszíti a fenekedet, a hidege pedig perzsel belülről, a perzselés egész testedben szétterjed. És akkor előveszek egy újabb golyót. Az útja ugyanaz, mint az előzőnek: ajkaid, nyakad, melled, majd tovább, és egy hirtelen mozdulattal ez is eltűnik a fenekedben. Most már két golyó feszít és éget, ánuszod  izmai szorosan lezárultak, nem engedik ki őket, de az olvadás miatt érzed, hogy lassan víz kezd szivárogni belőled.

Aztán érzed, ahogy lábaid közé telepszem, és elkezdelek nyalni. Nyelvem hegyével csiklódat döfködöm, miközben egyik ujjam ánuszodat izgatja, amitől az össze-összehúzódik, érzed, hogy ettől a golyók is mozognak benned.

A sok izgató új élmény hatására mostanra már teljesen elvesztetted a fejed, elfúló hangon nyögsz: "Akarlak! Most!" De ezzel most nem elegészem meg: "Mondd meg pontosan, mit akarsz, mit csináljak!" És te szinte könyörögve mondod: "A farkadat akarom! Azt akarom, hogy dugj meg! Baszd szét a puncimat!" És én megteszem, amit kérsz. Két lábadat a
vállamra rakom, így hatolok beléd. Egy hangos nyögés hagyja el a szádat, ahogy érzed kemény farkamat behatolni.

Előredőlök, térded majdnem a melledet érinti, és így kezdek dolgozni rajtad, először csak lassan, majd egyre gyorsuló ütemben. Ahogy farkam ki-be jár, ez nyomást gyakorol a golyókra is, és azok is mozgásba kezdenek. Olyan, mintha mindkét lukadat egyszerre dugnám. Közben lerántom szemedről a kendőt, és így már láthatod is, amit csinálok. 

A látvány és az érzés túl sok, egyre hangosabb nyögéseidből tudom, hogy közeledsz a csúcsra. Gyorsabban és gyorsabban duglak, és hirtelem eléred a csúcsot, hangos sikongatással adod tudtomra hatalmas orgazmusodat. Hüvelyed olyan erősen húzódik össze, hogy szinte összeszorítja farkamat, és ettől már én sem bírom tovább, spermámat egy erős és forró sugárban beléderesztem, és ettől az érzéstől egy újabb csúcsra jutsz, mintha két orgazmusod lett volna közvetlenül egymás után. Hüvelyed és feneked még erősebben összehúzódik, majd elernyed, és ekkor a jéggolyók megtalálják a kijáratot, egymás után kibújnak szűk fenekedből, ami egy újabb olyan érzés, amit nem felejtesz el jó ideig.

Félájult állapotban vagy, mire minden érzés lecseng, és eloldozlak az ágytól. Szinte észre sem veszed, amikor homlokon csókollak, és kimegyek a lakásból.

 

Szólj hozzá!

Címkék: csók kendő nyalás jég kikötözés szemből


A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarsony.blog.hu/api/trackback/id/tr951988878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása