HTML

Vörös Bársony

Az agyam a legfőbb erogén zónám. Ezeket itt mind én követtem el, ismerősöknek, vagy alig-ismerősöknek címezve, nekik tetszettek.:) Ha lány vagy, akkor ez mind a te történeted. Ha pasi vagy, akkor a csajodé.:P Küldjetek ti is hasonlókat, azokat is szívesen posztolom!

Friss topikok

2010.05.19. 16:22 mcbrian

Meglepetés

A hálószobámban vagyunk, és forrón csókolózunk, nyelvem vadul kutatja a szádat, csípőink szorosan összeérnek, kezem feneked két félgömbjét simogatja, te még nadrágon keresztül is érzed a kezdődő dudort. Szinte letéped rólam az inget, és mellkasomat csókolod, nyelved mellbimbómat izgatja. A nyakadat csókolom, miközben én is megszabadítalak a blúzodtól és a meltartódtól. Gyorsan kilépek a nadrágomból, amíg te is megszabadulsz utolsó ruhadarabjaidtól, és az ágyra heveredünk. De ahelyett, hogy hozzád érnék, én hamiskás mosollyal közlöm: "mára valami különleges meglepetéssel készültem, kedvesem. Vedd fel ezt!", és nyújtom a kendőt, amivel a szemedet szoktam bekötni.

Felkötöd a kendőt, én ellenőrzöm, hogy tényleg ne tudj lesni, majd egy csók kíséretében azt mondom: "ne mozdulj, kedves, mindjárt jövök", és kimegyek a szobából. Te teljesen meztelenül egyedül maradsz, és próbálod kitalálni, ma milyen játékszerrel készülhettem neked. Combod széttárva, és érzed, hogy puncid szétnyílik, és nedvesedni kezd az izgatott várakozástól. A várakozás kicsit elnyúlik, és te nem bírod, és simogatni kezded magad.

Aztán meghallod lépteimet, odalépek az ágyhoz, kicsit nézlek, ahogy magaddal játszadozol, aztán a lábaid közé telepszem, és nyalni kezdelek. A gyönyör hullámai futnak végig gerinceden, ahogy nyelvem rátalál a csiklódra, és azzal játszadozik, hátad ívben meghajlik a kéjtől. Érzed, ahogy előbb egy, majd egy másik ujjam is belédhatol, és mozogni kezd puncidban, miközben nyelvem fáradhatatlanul kényeztet. Egyre hangosabban nyögdécselsz, és egyre jobban kívánsz, és várod, mikor hatolok már beléd.

Egyszercsak meghallod a hangomat: "Gyönyörű vagy kedves, ahogy élvezel." De nem ahonnan várod, hanem egészen a fejed mellől jön a hang. Lekerül a szemedről a kendő, és kiderül, hogy nem is én fekszem a lábaid között. Rögtön felismered, ki az, az egyik régi barátom, akivel az utcán futottunk össze nemrég, és zavaromban úgy mutattalak be neki, mint kolléganőmet. Miután elment, te viccesen meg is jegyezted: "Hmmm, szeretem az ilyen jóképű, izmos mellkasú pasikat.", és nevettél. Hát, ő fekszik most a combjaid között, és ő kényeztet nyelvével, ujjaival, és most rád is kacsint.

Egy pillanatra megdermedsz a döbbenettől, de túlságosan ügyesen teszi a dolgát, és az izgalom már túlnőtt benned azon a határon, hogy megálljt tudj parancsolni. Ráadásul egy újfajta izgalom kezd benned felülkerekedni, még sosem próbáltad ki, milyen lehet, amikor két pasi kényeztet egyszerre.

Én közben hozzádhajolok, és vadul megcsókollak, nyelvemmel végigcirógatom fogaidat, nyelvedet, szájpadlásodat. Aztán nyakadat csókolva eljutok melleidhez, és azokkal kezdek játszadozni. Amíg egyik mellbimbódat nyalogatom, szopogatom, addig a másikat kezemmel kezdem masszírozni, néha két ujjam közé is csippentem őket. Hamarosan mindkét bimbód hegyesen ágaskodik a gondoskodásom hatására. Ahogy egyszerre két nyelv is kényeztet egyszerre, érzed, hogy az izgalom teljesen elfújja a korábbi tartózkodást, lehunyod a szemed, és ismét teljesen kéjnek szenteled magad. Sőt, érzed, hogy olyan orgazmus készülődik benned, amilyenben még nem volt részed.

Közben lenyúlsz egyik kezeddel, megragadod szerszámomat, és szép lassan verni kezded. Már most kőkemény az izgalomtól.

Aztán a melleidről az egyik kezem elindul lefelé, és a puncidon állapodik meg, most én kezdelek simogatni. A barátommal szavak nélkül is megértjük egymást, ő fölkel, megkerüli az ágyat, és odatérdel a fejed mellé, ágaskodó szerszáma pont az arcod előtt van. Te mohón elkapod a másik kezeddel, odahajolsz, és szopni kezded, de az én farkamat sem engeded el egy pillanatra sem...


Annyira fel tudsz izgatni... Igen, most már mindketten látjátok rajtam, hogy én egy másik dimenzióba léptem át, már semmi mást nem észlelek megam körül csak azt a két hatalmas péniszt és a férfit/férfiakat, akik oly csodás dolgot müvelnek velem. Szopom a barátod farkát és nagyokat nyög, keféli a számat. A kanapén terpeszben guggolok, mert neked is helyet biztosítok. Te a heverö elé térdelsz, kicsit még széjjelebb tárod lábaim és újra nyalni kezdesz. Már nagyon kívánod puncimat, érzed is milyen nedves és nem is bírod sokáig, muszáj lefektetned a heveröre. A barátod egész a fejemhez jön, hogy úgy folytassuk, a lábaimat az égig emelem, Te pedig belém hatolsz végre! Csak úgy csattog és nagyon jól csinálod. Én a csiklómat izgatom közben és érzem ahogy a farkad ki-be jár bennem. A haverod is irigykedik és beszáll a játékba. Leül és én hátulról ráülök, magára húz és keféli a seggem, aztán odalépsz Te, és ismét széttárod a lábaim, majd elöröl nyomod belém a még mindig kökemény farkadat. Ez aztán a gyönyör, ketten dugnak egyszerre, még csókolózunk is, a nyelvünk mozdulata is jelzi, hogy már nagyon gerjedünk, a hátad csupa veríjték és a szemedböl azt olvasom ki mennyire jó neked, mennyire kívánsz, mennyire akartad már. Egyre durvábban vered belém, igen, igen, igen, áhhh, áhhh, nyögök. Nézz a szemembe lérlek és úgy nyomd jó erösen, had menjen be tövig, aztán állj le pár másodpercre és csókolj ahol érsz... A barátod közben melleimet markolja hátulról és a nyakamat nyalogatja, már érzi mindjárt elmegy így engem oldalra fordít, még beteszi a puncimba, lök kettöt hármat és gyorsan kikapja és a hasamra, köldökömre engedi. Szétkeni és nyalogatja, letisztogat, hogy Te még élvezhess engem. Jössz is magadtól, hívni sem kell. Most már csak a tiéd vagyok. Rád ülök és összefonódva szeretkezünk. Most már a szenvedélyé a föszerep, úgy szeretjük egymást mint még soha, mintha érezném ölelésedben azt, hogy nem kell osztoznod már rajtam, hogy testem minden pontja a tiéd! A barátod észre is veszi rajtunk, hogy ez most már a mi történetünk, még kiveri magának egyszer, majd elmegy letusolni és úgy el is tünik, hogy mi azt észre sem vesszük. Füledbe suttogom milyen jó vagy és kérem azt, hogy engedd is belém, azt akarom, hogy bennem élvezz el úgy, hogy jó mélyre vered a farkadat. Nyomd, nyomd, igen, akarom, nagyon akarom!!! Az orgazmus nem sokáig várat magára és te eleget téve kérésemnek, mindent belém engettél. Még megmozdulni sincs erönk, még mindig bennem a farkad, csak csókolózunk, símogatjuk egymást. Egy kis idö múlva egymás mellé fekszünk, meztelen testemmel vízszintesen rád telepszem és nyalogatlak, csókolgatlak. Nem bírom abbahagyni, még mindig kívánom...

Szólj hozzá!

Címkék: kendő szopás nyalás ujjazás hármas ülve


A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarsony.blog.hu/api/trackback/id/tr432015768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása