HTML

Vörös Bársony

Az agyam a legfőbb erogén zónám. Ezeket itt mind én követtem el, ismerősöknek, vagy alig-ismerősöknek címezve, nekik tetszettek.:) Ha lány vagy, akkor ez mind a te történeted. Ha pasi vagy, akkor a csajodé.:P Küldjetek ti is hasonlókat, azokat is szívesen posztolom!

Friss topikok

2010.12.07. 16:02 mcbrian

Társasjáték

Ahogy a lakásodra igyekszem, át kell vágnom a panelház előtti kis téren. Itt a hétvége, gyönyörű idő van, rengetegen vannak kint, gyereket vagy kutyát sétáltatnak, vagy csak ülnek a padon, és napoznak. Ahogy felnézek a házra, majd a park túloldalán lévő másikra, szinte mindegyik ablaka tárva-nyitva, hogy egy kicsit enyhítsék bent a hőséget, néhányban atlétatrikós, sörhasú fazonok ülnek kint az ablakban, szinte hallom, ahogy az asszonnyal egy újabb hideg sört hozatnak a hűtőből. És akkor megfogant a fejemben egy remek kis társasjáték, és mire becsöngettem hozzád, már a részletes szabályait is kidolgoztam. Nem mintha olyan sok lenne. És persze nem sokáig kellett győzködni téged, hogy játsszunk. :)

Te kikönyökölsz az ablakon, mintha csak nézelődnél, én pedig teljesen meztelenül mögötted állok meg, elrejt a függöny. Finoman végigsimítok lábadon, meztelen bokádtól fel, egészen a combodig, majd derekadra hajtom könnyű kis szoknyácskádat. Lehúzom a bugyidat, és addig nyallak, amíg teljesen nedves nem leszel. Ezzel az előkészületeknek vége is, most jönnek a szabályok: Hátulról hatolok beléd, neked pedig úgy kell ezt élvezned, hogy arcod nem árulhat el semmit, hiszen rengetegen látnak téged. A játék az, hogy kibírod-e addig az ablakban, amíg el nem élvezek. Hidd el, jó sokáig tudom húzni, ha kell. ;) Ha nem bírod, akkor vesztettél, és azt csinálok veled, amit akarok. Ha te bírod tovább, akkor te tehetsz velem bármit. Ilyen egyszerű. :)

Csigalassúsággal nyársallak fel, alig mozogva, farkam teljes hosszát beléd tolom, majd újra lassan teljesen kihúzom, hallani a cupanást, ahogy nedves uncid a farkam mögött összezárul. Már a második lassú befelé menetnél érzem, hogy térded megremeg, de megkapaszkodsz a pákány  peremében, és hősiesen próbálod állni a sarat. De én már érzem a győzelem ízét. Amikor ismét tövig elmerültem benned, megállok, és nem mozdulok, csak élvezem pulzáló puncidat. Közben finoman, semmi nyomot nem hagyva végigkarmolom a hátad a gerinced mentén, ahogy kezem a fenekedhez közelít érzem, hogy egész tested megfeszül a várakozásban. Akkor kezdem ismét kihúzni dákómat, ismét nagyon lassan, de ez már sok neked. Félúton járok, amikor lábad nem bírja tovább, annyira kívánod az élvezetet, hogy minden erőd elhagy, úgy kell elkapnom téged, hogy a földre ne ess. Vesztettél, és ez elég gyorsan ment. :) 

Büntetésként valami édes, de gonosz dolgot eszelek ki, csak hogy ne akarj legközelebb olyan könnyen veszíteni. :) Azonnal kihúznom belőled a farkam, azt ki kell érdemelned, hogy befejezzem, amit elkezdtem. Kényelmesen leülök a fotelba szétterpesztett lábbal, meredő szerszámmal, és mosolyogva azt mondom: "Vesztettél, azt teszek veled, amit csak akarok. Szeretnéd, hogy kielégítselek? Akkor meztelenre vetkőzöl, idetérdelsz elém, de nem érsz hozzám. Nézz rám, és kérlelj, mondd ki, mit akarsz tőlem. Beszélj olyan malacul, ahogy tudsz, de ne suttogj, hátha a szomszédok is szeretnék hallani." És élvezettel várok. Csatakos puncival, hegyes mellbimbókkal térdepelsz előttem, esdeklő tekinteted az enyémet keresi, és nagyon nem akaródzik megszólalni. Nem igazán szoktál disznóságokat mondani, a legnagyobb hevületedben is csak a fülembe suttogva mondod kívánságaidat. Kicsit vársz, de nem enyhülök meg, ezt a játékot most végigjátszuk. Kicsit rekedt a hangod, mikor végül megszólalsz: "Azt akarom, hogy dugj meg, mint egy szajhát!" Mosolygok, de még várok. "Akarom, hogy megbaszd a lucskos puncimat!!!"

Nem is gondoltam, hogy engem is mennyire begerjeszt, ha ilyeneket mondasz. De még húznám tovább: "Látom, kívánós kis pinád van. Szeretnéd, ha kitölteném vastag faszommal, mi? Hogy addig basszalak, amíg el nem ájulsz, te kis ribanc. De most csak élvezni akarom a látványodat. Feküdj le, tárd szét a lábadat, és maszturbálj előttem." Aztán hátradőlök, és élvezem a látványt. Nézem a nedvektől csöpögő puncidat, és ujjadat, ahogy el-eltűnik, ahogy egyre vadabbul ujjazod magad. Aztán már csak a szemedbe nézek, figyelem, ahogy a kéj és a könyörgés keveredik benne. Néha én is kicsit végigsimítok a farkamon, hogy eszedbe juttassam, milyen jó is, amikor benned vagyok.

Végül én sem bírom tovább, rád vetem magam, és egy mozdulattal tövig hatolok édes kis lukadba. Óriási tempóval duglak, és közben továbbra is csak a szemedbe nézek, és azt suttogom: "még beszélj hozzám!" Belőled pedig egyre könyebben szakadnak fel a szavak: "Kúrjál, te állat!" "Úgy, még, baszd szét a pinámat!" A vége sikoltásba fullad, ahogy hirtelen eljutsz a csúcsra, az intenzív orgazmustól elakad a szavad, gerinced ívben meghajlik, puncid szinte rámfeszül, és már én sem bírom tovább, hörgök, és forró töltetemet mind beléd eresztem. Sokáig tart, mire mindkettőnkben lecsillapodnak az élvezet hullámai, majd egymásra borulunk.

Ugye, milyen jó kis játékot találtam ki? A szomszédok is biztosan élvezték! :D

Szólj hozzá!

Címkék: játék maszti hátulról ujjazás


A bejegyzés trackback címe:

https://vorosbarsony.blog.hu/api/trackback/id/tr232499793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása